Kehysbrändimme

Osiris

Osiris

Osiris on Ison-Britannian myydyin designer-kehysbrändi. Osiris-kehykset eivät taatusti jää huomaamatta – ne ovat hauskoja ja trendikkäitä sekä korostavat käyttäjänsä persoonallisuutta. Osiris on Specsaversin oma brändi. Viimeisimpien design- ja valmistusmenetelmien käyttö takaa, että innovatiivinen Osiris-mallisto säilyttää asemansa silmälasitrendien kärjessä.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger on nopeimmin kasvava elämäntapabrändi Euroopassa sekä yksi vahvimmista ja tunnetuimmista muodin nimistä Yhdysvalloissa. Hilfigerin kehysmallisto, jota Specsavers myy yksinoikeudella, tarjoaa valikoiman asiakkaiden persoonallista tyyliä ja ennen kaikkia heidän itsevarmuuttaan korostavia trendikkäitä, klassisia, retrohenkisiä sekä tyylikkäitä kehyksiä. Specsaversin Tommy Hilfiger –mallistosta löytyy niin naisellisia kuin maskuliinisiakin kehyksiä. Mallisto on suunniteltu hienostuneille ja tyylitietoisille asiakkaille, jotka haluavat käyttää heti tunnistettavia kansainvälisiä muotimerkkejä.

SAND

Sand logo

SAND -kehysmallistossa laadukas käsityötaito ja rento italialainen elämäntapa yhdistyvät pohjoismaiseen, yksinkertaiseen  muotokieleen. Mallisto sisältää niin klassisia kuin boheemejakin kehysvaihtoehtoja. Sandin Specsaversille suunnittelema kehysmallisto mukailee elegantin vaatemerkin tunnistettavimpia ominaispiirteitä: kaikkia Sand-kehyksiä yhdistää ajattomuus ja selkeälinjainen laadukkuus, mutta lisäksi valikoimasta löytyy tuoreilla tyylikeinoilla viimeisteltyjä, retrohenkisiä malleja. Mallisto sisältää esimerkiksi runsaasti rentoja pilottilaseja, erottuvia yksityiskohtia sekä rohkeita värejä. Lisätietoa SANDista voit lukea tästä.

Redgreen

Redgreen logo

REDGREENIN mallistolle tyypillistä on puhdas, pohjoismainen muotoilu, jota leimaa minimalistisuus ja merihenkisyys. Malliston perusajatuksena on luoda huippulaadukkaita ja hyvin istuvia kehyksiä aktiivisille ihmisille. Kaikki REDGREEN-tuotteet on suunniteltu laatua ja aktiivista elämäntyyliä arvostaville miehille ja naisille. Mallistoa on laajennettu vaatteista ammattilaistason purjehdustarvikkeisiin ja lastenvaatteisiin.

Missoni

Missoni

Kuuluisan italialaisen muotitalon Missonin brändi on synonyymi innovatiiviselle tyylille. Brändin ainutlaatuinen tyyli syntyy värisävyistä, kuoseista, erilaisista pintamateriaaleista, siksak-kuvioista, raidoista ja liekinmuotoisista kuvioista. Missonin vaatemallistoja on kuvattu kirjavien värien juhlaksi, eikä Missonin mallisto Specsaversilla tee tähän poikkeusta. Valmistaudu yksityiskohtiin sangoissa ja vahvojen värien vastakohtiin, kuten mustaan ja vaaleanpunaiseen, ruskeaan ja turkoosiin. Kaikista kehyksistä saat huomiota herättävän, värikkään ja trendikkään asusteen.

Red or Dead

Red or Dead

Wayne ja Gerardine Hemingway perustivat kulttibrändi Red or Deadin vuonna 1983. Seksikäs, hauska ja värikäs lienevät sopivia sanoja kuvaamaan brändiä, eikä kuvioista ja rakenteista puutu myöskään brittihuumoria ja asennetta. Red or Dead –kehykset vetoavat itsevarmoihin naisiin ja miehiin, ja aivan erityisesti niihin, jotka bhaluavat tuoda silmälaseillaan esiin omaa persoonallisuuttaan. Brändi on tunnettu omaperäisistä kuoseistaan ja erikoisista malleistaan.

French Connection

FCUK Vision

Specsaversilla yksinoikeudella myytävät  French Connectionin kehykset ovat tyyliltään klassisia ja hienostuneita. French Connection on tunnettu myös retrohenkisestä tyylistään ja sen kehykset huokuvat tyylikkyttä ja hienostuneisuutta. Värisävyltään tummat French Connection –kehykset ovat täydellisen tyylikäs asuste.

Animal

Animal

Animal on Specsaversin designer-kehysvalikoiman viimeisin lisäys. Malliston muodikkaat ja värikkäät kehykset on suunnattu nuorille aikuisille. Mallisto on yhtä rohkea kuin näiden silmälasien käyttäjätkin. Se on täydellinen esimerkki vapaamielisestä Animaliin yhdistettävästä kulttuurista. Brändiä suosivat asiakkaat odottavat kehysten materiaaleilta, eikä Specsaversissa myytävä mallisto ole tästä poikkeus.

Quiksilver

Quiksilver

Aktiivisille miehille suunnattu Quiksilver-mallisto käsittää 20 erilaista kehysmallia, joissa korostuvat selväpiirteisyys sekä upouudet kehysteknologiat ja –materiaalit. Quiksilver on käyttänyt innovatiivisia tekniikoita korostaessaan brändinsä teknisyyttä, joka ammentaa voimansa luonnosta.

Ultralight

Ultralight on Specsaversin toiseksi myydyin kehysmerkki. HiTech -lähestymistapa silmälaseihin perustuu uusiin materiaaleihin ja valmistusmenetelmiin, joilla on syntynyt jo yli 75 kevyttä, modernia ja muodikasta kehysmallia. Ultralight tarjoaa sekä titaanisankaisen että kehyksettömän malliston. Titaanimallisto on valmistettu puhtaasta, laadukkaasta titaanista. Materiaalin keveys ja vahvuus tarjoavat käyttäjälleen mukavuutta ja kestävyyttä. Titaani on myös hypoallergeeninen ratkaisu asiakkaille, joiden iho ei siedä metallia. Kehyksetön Ultralight-mallisto tarjoaa minimalistisia, kevyen näköisiä ja tuntuisia malleja niille, jotka eivät halua välttämättä erottua silmälaseillaan. Kehysten puuttuminen vähentää painoa ja luo vaikutelman leijuvista linsseistä.

Specsaversin oma mallisto

Specsavers yhdistetään hyvään hinta/laatu-suhteeseen, tyyliin, laatuun ja ammattitaitoon. Oman Specsavers-kehysmallistomme sekä hintaluokkiemme tavoitteena on välittää asiakkaalle selkeästi ymmärrettävä ja edullinen hinnoittelutapa. Valitsitpa kehykset mistä Specsaversin hintaluokasta tahansa, voit olla varma niiden laadusta. Takaamme, että edulliset silmälasit ovat ydinarvomme mukaisesti kaikkien saatavilla, laadusta ja suorituskyvystä tinkimättä.

Kehysmallistomme perustuu periaatteeseen, joka auttaa asiakasta ymmärtämään selvästi kunkin hintaluokan lisäarvon. Lisäarvo muodostuu kuhunkin kehysmalliin lisänä tulevista ominaisuuksista ja eduista. Markkinoiden johtavat mallistomme edustavat viimeisintä designia ja hyödyntävät kehysten uusimpia valmistustekniikkoja. Olipa asiakkaamme budjetti mikä tahansa, mallistomme tarjoaa innovatiivisen ja muodikkaan vaihtoehdon.