COVID-19

TÄRKEÄÄ TIETOA ASIAKKAILLE – MITÄ TEEMME HUOLEHTIAKSEMME TOISTEMME HYVINVOINNISTA? 
 
Asiakkaidemme ja henkilökuntamme hyvinvointi on tärkein prioriteettimme. Huolehtiaksemme toisistamme parhaalla mahdollisella tavalla, suhtaudumme tilanteeseen tarvittavalla vakavuudella ja huomioimme toiminnassamme THL:n ja Suomen hallituksen suositukset. 
 
Olet tervetullut asioimaan meillä, ja voit tuntea olosi turvalliseksi liikkeissämme, sillä terveydenhuollon ammattilaisina noudatamme työssämme korkeita hygieniastandardeja. Toteutamme niitä käytännössä siten, että 

  • kaikki laitteet, joita käytetään liikkeidemme kliinisillä alueilla ja jotka ovat lähikontaktissa asiakkaidemme kanssa, puhdistetaan aina huolellisesti käytön jälkeen 
  • kaikki työntekijät pesevät kätensä huolellisesti ja käyttävät käsidesinfiointiainetta jokaisen asiakaskohtaamisen jälkeen. 

Asiakkailtamme pyydämme, että he huomioivat terveysviranomaisten suositukset varatessaan näöntutkimusaikaa: 
Jos olet matkustanut ulkomaille tai olet ollut läheisessä kontaktissa henkilön kanssa, jonka tiedät altistuneen tai jolla on todettu COVID-19-virus, varaathan ajan vähintään 14 päivän päähän matkasta tai mahdollisesta altistumisesta. 
Jatkamme ennakoivia toimenpiteitä suojellaksemme asiakkaitamme ja henkilökuntaamme. Kiitos ymmärryksestäsi. 
 
Palvelemme sinua kaikissa kysymyksissä valtakunnallisessa palvelunumerossamme 029 309 0903, pvm. ma-la klo 8-17. 

Lisätietoa koronaviruksesta www.thl.fi