Specsavers mukana Nenäpäivä-kampanjassa 2015

Specsavers mukana Nenäpäivä 2015 -kampanjassa

Specsavers on mukana tänä vuonna kampanjoimassa maailman köyhimpien kehitysmaiden lasten ja heidän perheidensä hyvinvoinnin parantamiseksi. Nenäpäivä-yhteistyön tavoitteena on tehdä yhdessä hyvää ja kerätä merkittävä summa kehitysmaiden lasten hyväksi. Kampanjaan osallistuvat kaikki Specsavers –ketjun liikkeet ympäri Suomen. 

Osallistu kanssamme! 

Lahjoitamme kaikista myydyista design-silmälaseista euron Nenäpäivälle

Ostamalla silmälasit autat

Lahjoitamme jokaisesta myydystä design-silmälasista 1 euron Nenäpäivän hyväntekeväisyyskumppaneille. Kampanja on voimassa kaikissa Specsavers Optikko -liikkeissä ympäri Suomen Nenäpäivä-kampanjan ajan 15.10.-15.11.2015. Ostamalla autat! Katso design-silmälaseja tästä vaikka samantien. 

Lahjoita Specsaversin Nenäpäivän keräyslippaaseen

Lahjoita Specsaversin keräyslippaaseen

Voit myös seurata kampanjan aikana, mitä kaikkea Specsaversin väki tekee Nenäpäivän tukemiseksi. Kuvia tempauksista sekä lahjoituslipas löytyvät tästä. 

Kampanjasta

Nenäpäivä on joka vuosi järjestettävä valtakunnallinen tiedotus- ja varainhankintakampanja, jolla hankintaan varoja kehitysmaiden lasten hyväksi. Kampanja-aika on syksyllä 15.10.–15.11. ja varsinaista Nenäpäivää vietetään 6.11.2015. Lue lisää Nenäpäivästä tästä. 

Jos haluat osallistua kanssamme sosiaalisessa mediassa Nenäpäivä -hulinoihin, tägää kuvasi:  

#nenäpäivä
#parempinäkö
#specsaversfinland